آموزش تولید محتوا

ساخت وبلاگ


بازاریابی محتوا در واقع نوعی بازاریابی میباشد که برخلاف بازاریابی های تبلیغاتی آموزش تولید محتوا که به سمت استفاده کننده حمله می نمایند، بیشتر سعی می‌نماید که با ارائه محتوایی جالب و خلاقانه مشتری را جذب خویش می نمایند. در واقع این نوع بازاریابی مبنی بر نامی که دارااست بیشتر پیرو ساخت‌و‌ساز محتوا و به کارگیری از استراتژی های ساخت محتوا برای جذب کاربر و مستمر کردن استفاده کننده میباشد. این شغل سبب ساز میشود که تأثیر بازاریابی روی کاربر بیشتر بوده و ذهن استفاده کننده همواره روی محتوای ارائه متمرکز گردد.


 گونه های بازاریابی محتوا
در دنیای دیجیتال مدرن بازاریابی محتوا به صورت های متعدد ارائه می‌شود. در واقع ارائه بسترهای آنلاین و پلتفرم های دیجیتال سبب شد‌ه‌است که سبک های جدیدی از بازاریابی محتوا به وجود بیاید که تأثیر به مراتب بالاتری نسبت به تبلیغات معمولی و تجاری دارا‌هستند.
 این نوع بازاریابی محتوا تأثیر بیشتری روی کاربر میگذارد و سبب می گردد که استفاده کننده تا بازه ها مشغول محتوای ارائه گردیده باشد.

 

 اشکال بازاریابی محتوا مشتمل بر گروه های پایین می گردد:
به کار گیری از وب لاگ ها:
یک کدام از دیرین ترین نحوه های بازاریابی محتوا ساخت‌و‌ساز وب لاگ ها میباشد. در واقع بلاگ ها تحت عنوان یکی سابق ترین ابزارهای دیجیتال برای معرفی تولید ها و سرویس ها معرفی می‌شوند. تولید وب لاگ ها بسیار نادر هزینه و حتی شاید بدون پول میباشد. طراحی برنامه ظریف و ساماندهی وب لاگ ها تأثیر بسیار بالایی در بازاریابی محتوا خواهد داشت.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 99 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:41


ساخت‌و‌ساز محتوا تارنما یکی‌از وسیع ترین فاکتورهای بهینه سازی وب سایت میباشد. آموزش تولید محتوا مبتنی بر آمارهای به دست آمده از وبسایت های دارای اعتبار seo، اکثر یوزرها در کمتر از زمان مجال دو دقیقه، تصمیم می‌گیرند که در سایتی بمانند یا این که از آن بیرون شوند. هریک از صفحه های تارنما، می بایست فاکتورهای خاصی داشته باشد تا یوزرها گوناگون را جذب وبسایت نماید.

هریک از این مشخصات که پیرو این نوشته‌ی‌علمی به تحقیق آنها می‌پردازیم، روی هم رفته می بایست بتواند برای کاربر موثر بوده و جواب سؤالات اورا بدهد. این مفاد جزء مهم‌ترین فاکتورهایی می‌باشند که در اکثر کلاس های یادگرفتن ساخت محتوا به آن‌ها می‌پردازند. امروز میخواهیم به صورت با جزییات بیشتر نظارت کنیم که چه‌طور می قدرت محتوای تارنما را به شایسته ترین صورت باصرفه کرد.

1- کاربرد نقل عهد های تخصصی در متن محتوا وب سایت
نقل پیمان های تخصصی، محتوا وب سایت شمارا قابل اعتمادتر کرده و منجر می گردد تا یوزرها، وقت بیشتری در تارنما شما بگذرانند. نقل پیمان ها امکان به اشتراک گذاری را نیز دارا‌هستند. به همین خواسته میتوانید از آنان برای پیوند سازی تارنما خویش امداد بگیرید.

اکنون زمینه ای که وجود داراست این میباشد که چه گونه بدین نقل عهدوپیمان ها دست پیدا کنیم؟

در صورتی بیزنس شما با اشخاص دارای تخصص در زمینه ی میباشد، عالی میباشد تا هر چندین وقت یکبار از آنان درخواست فرمایید تا جمله‌ها کاربردی را برای شما ارسال نمایند. به طور طبیعی آنها نیز از این همیاری ذوق زده میشوند؛ چراکه تجارب و تخصصشان را در مشت کاربرانی نو قرار می‌دهند. براین اساس فراموش نکنید که‌این عملیات را می بایست به طور بی نقص و فارغ از هیچ نادر و کاستی ایفا دهید. چرا‌که مخاطبان عشق مند می‌باشند که همه جزئیات را دراین باره داشته باشند.

حالا چنانچه به طور بدون واسطه با این اشخاص درباره ی نیستید، راهکاری وجود دارااست تا به نقل عهد های آن‌ها دست پیدا فرمائید. تصاحب کردن نقل قسم از متخصصینی که مارک شما‌را میشناسند و از آن در نقل قسم های خویش استقاده کرده اند، فعالیت بسیار سادگی برای شما است.

با به کار گیری از فرمول تحت و اضافه کردن اسم مارک خویش به آن و بعد کاوش آن در گوگل، می‌توانید متوجه گردید که چه عده ای در چه وب سایت هایی، به مارک شما اشاره کرده اند:

YOUR BRAND NAME] -site:yoursitename.com]

ضمن این، می‌توانید از Ahrefs به کارگیری فرمایید تا متوجه گردید که چه عده ای از تارنما شما تحت عنوان referring domains استعمال می نمایند. کافی میباشد که در بالا حساب Ahrefs را خریداری کرده و بعد تب referring domains را گزینه نظارت قرار دهید.

درحال حاضر در‌حالتی که بیزنس شما اخیرا آغاز به کار کرد‌ه باشد، تکلیف چیست؟ سفارش می‌کنیم که هیچگاه دست از به کار بستن از این نقل عهد ها برندارید و با به کار گیری از پروسه تحت امید‌داریم بتوانید در بهبود و seo محتوای وبسایت خویش، غالب باشید:

پیرو متخصصینی بگردید که در مسئله کار شما نقل عهدوپیمان هایی را ذکر کرده باشند.
چندین گزاره پیدا نمائید که با محتوا وب سایت شما رابطه قربت داشته باشد.
آن‌گاه سریعا به‌این شخص کارشناس استحضار بدهید که از نقل قسم های وی در نوشته‌ی‌علمی های خویش استعمال نموده اید.
کاربرد مورد ها بالا می‌تواند تا حد بسیار متعددی در بهبود ارتباط شما با متخصصین استحصال  و کارتان مؤثر باشد. به طبع یقین ساخت فرمایید که محتوای وب سایت شما به شایسته ترین صورت پباده سازی و بهینه سازی گردیده باشد تا در کمترین فرصت، تبدیل به محتوای آیتم عشق یوزرها بشود. همینطور میتوانید گام بزرگتری برداشته و از متخصصینی که نقل عهد های مرتبط دارا هستند، درخواست نمائید که برای ساخت‌و‌ساز محتوا تارنما، با شما همیاری کرده یا این که از متن نوشته‌علمی های شما در نوشته های خویش استعمال نمایند.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 214 تاريخ : پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:12


در‌این نوشته‌ی علمی قصد داریم روش محتوا نویسی برای وبسایت را آموزش تولید محتوا یادگرفتن دهیم. مقصود ما رفع گرفتاری شما برای محتوا نویسی میباشد. ما به شما یاری می کنیم تا شایسته ترین محتوا را برای وبسایت خویش ساخت فرمایید. به طبعً تا حال متوجه گردیده‌اید که مهمترین اصل در محتوا نویسی این میباشد که نویسندگان وبسایت یک محتوایی را بایستی بنویسند که تا کنون هیچ سایتی ننوشته باشد. برایتولید محتوا بهتر و اصولی خط مش های متعددی وجود دارااست.

چه سود داراست شما یک محتوای کیفیت خوب و نفیس ساخت و ساز فرمائید البته به دیده نیاید. محتوا نویسی بی انگیزه در رویش و بسط بیزنس هیچ تاثیری ندارد. یااینکه دست‌کم اثر را در بلند برهه زمانی خواهد داشت.

 

پیش از اینکه به رسیدگی شیوه‌ محتوا نویسی برای وبسایت و نکات اصلی آن بپردازیم، می خواهیم پژوهش کنیم که فراگیری محتوانویسی وبسایت چیست و چرا عنایت دارااست؟ بعد از آن پیرو یادگرفتن های اثرگذار راجع‌به محتوا نویسی را برایتان گستردن داده ایم.

محتوا نویسی چیست؟
ولی بپردازیم به‌این که محتوا نویسی چیست؟ شاید این کلمه را کمتر شنیده باشید. با توسعه و گسترش تکنولوژی و دانش روز جهان چیزی که قبل از پیشین رونق پیدا کرده مارکتینگ و بیزینس اینترنتی میباشد. با توسعه این نوع مارکتینگ و خرید و فروش اینترنتی قضیه تبلیغات و چشم شدن برای استفاده کننده در صفحه های اینترنتی مطرح گردیده است. به طبع google یکی گرانقدر ترین مرجع ها برای دسترسی به داده ها اشکال حرفه‌های متفاوت هست. درحال حاضر به اینجا می‌رسیم که اصل محتوا نویسی چیست؟

محتوای یونیک و خاص
در‌این رونق حصول و شغل های اینترنتی برای توسعه و گسترش و بالا وارد شدن در وب سایت ها و مرجع های دارای اعتبار مانند گوگل مستلزم یک محتوای یونیک و خاص هستیم. بر پایه ی مقررات seo در شرایطی که که محتوایی دارنده کلمه ها کلیدی و مربوط به موضوعی را به واحد سنجش مشخصی در خویش داشته باشد، در صفحه های نخستین موتورهای کاوش بالا آمده و بیشتر به وسیله مخاطبان بازدید می‌گردد. همین مورد سبب ساز شد‌ه‌است تا آحاد استحصال و امور و مارکت های اینترنتی نیاز به محتوا نویسی حرفه‌ای و ساخت محتوا داشته باشند. یک محتوا نویسی مطلوب میتواند توسعه چشمگیری را برای مجموع دستیابی و امور داشته باشد.

 

محتوا نویس چه کسی است؟
در پاسخ پرسش محتوا نویس چه کسی است بای بگوییم که محتوا نویس کسی میباشد که تماما بر قانون ها بهینه سازی مسلط میباشد و به گونه ای مبادرت به محتوا نویسی می کند تا مقاله متبوع در موتورهای کاوش بازدید بیشتری را داشته باشد. یک محتوا نویس ماهر می بایست در تخصص های خاصی که در آنها مهارت کافی را داراست مبادرت به ساخت‌و‌ساز محتوا کند. علم ها انسانی، علم ها تجربی، اطلاع رسانی‌ها و تبلیغات و اکثری دیگر از حرفه ها و مورد‌های نویسندگی جان دار می باشند که یک محتوا نویس و مولف می بایست مطابق امکان‌ها و مهارت‌های خاص خویش بنویسد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 150 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:38


محتوا فرمان روا میباشد! مسلما شما هم این گزاره منسوب به بیل گیتس آموزش تولید محتوا را شنیده‌‌‌اید ولی مراد از محتوا چیست؟  چرا ساخت محتوا تا این حد عنایت دارااست؟ با وبنا همدم باشید تا همگی نکات کلیدی در ساخت‌و‌ساز محتوا را رسیدگی کنیم.

محتوا چیست؟
در صورتی تارنما را یک منزل در لحاظ بگیریم، وسایل منزل حکم محتوا را دارا هستند. با خرید وسایل لازم تلاش می‌‌‌نمایید آن محل یا این که ساختمان را قابل سکونت فرمایید. با ساخت و ساز محتوا نیز این قابلیت را برای تارنما مهیا می‌‌‌نمایید که قابل به کار گیری باشد. همگی مواقعی که در وبسایت قرار می‌‌‌دهید، متن‌‌‌ها، عکس‌‌‌ها، ویدئوها و … محتوای وب سایت میباشند.

بیشتر بخوانید :  seo چیست ؟ seo وبسایت مبنی بر با الگوریتم ۲۰۲۱ گوگل
نکات کلیدی در ایجاد محتوا
ساخت و ساز محتوا فرآیند و مقدماتی داراست که می بایست رعایت شوند در غیر این شکل محتوای تولیدشده موءثر نخواهد بود.

آشنایی مخاطبان و یوزرها

در مرحله اولیه بایستی بدانید برای چه عده ای می‌‌‌خواهید محتوا ساخت و ساز نمایید. با شناسایی نیازها و منظور‌‌‌های آن‌‌‌ها ریلکس‌‌‌خیس می‌توانید رابطه برقرار نمائید.

شناسایی کلمه ها کلیدی

یوزرها براساس نوع درنگ و بینشی که دارا هستند، از کلماتی خاصی در جستجوهای خویش به کارگیری می‌‌‌نمایند. مطلقا طریقه و اندیشه افراد با یکدیگر متعدد میباشد. در‌صورتی‌که می‌‌‌خواهید یک محتوای عالی و باارزش داشته باشید می بایست نوع کلماتی که آن‌‌‌ها به کار گیری می‌‌‌نمایند را شناسایی نمائید. بدین موردها، لغت ها کلیدی گفته می گردد.

 

نکته دیگری که بایستی در لحاظ داشته باشد تعداد  کیوردهای جان دار در متن میباشد. در شرایطی که که بیش تر از حد از آن‌‌‌ها به کارگیری فرمائید، از سوی الگوریتم‌‌‌های گوگل جریمه می‌‌‌گردید. تعداد لغت ها کلیدی که در مقاله‌ها خویش به کار گیری می‌‌‌فرمایید بایستی ۳ الی ۴ درصد تمام عبارات نوشته‌ی‌علمی شما باشد.

بیشتر بخوانید :  Link Bait چیست و چه‌گونه ساخته میگردد؟
مطالعه راجع‌به شیوه‌‌‌های ساخت‌و‌ساز محتوا و رقبا

موردنیاز میباشد با شیوه‌‌‌ها و تکنیک‌‌‌های ساخت محتوا آشنا گردید. آشنایی این طرز‌‌‌ها به شما امداد می‌‌‌نماید که سرعت اجرا شغل خویش را فراتر ببرید. آشنایی رقبا نیز به شما یاری می‌‌‌نماید تا بتوانید مسیرهای بهتری را چهت نیل به غرض خویش تعیین نمائید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 262 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:20


شغل ایجاد محتوا چیست؟ ساخت محتوا به چه چیزی گفته می شود؟ ساخت محتوا آموزش تولید محتوا با دقت به‌این که جهان روز آپدیت بیشتر به سمت دیجیتالی شدن پیش می رود، یک فن بسیار دوست داستنی در سراسر جهان به حساب می‌آید. با اینکه مفهوم کلمه محتوا می‌تواند حتی به جملاتی که در طی روز به شغل می‌بریم تلقی خواهد شد، البته این جا بیشتر هدفمون محتوای دیجیتال و بر بستر وب میباشد.

فهرست محتوا  اکران 
شغل ساخت‌و‌ساز محتوا و خط مش های دستیابی در آمد از آن
امروزه به لطف وب کارهای بسیار متعددی به وجود آمده اند. دیجیتال مارکتینک از بارز ترین این فعالیت ها به حساب می‌آید. خویش دیجیتال مارکتینگ به یکسری شاخه تقسیم می گردد. seo، بازاریابی دیجیتال و سازنده محتوا از مهم ترین شاخه های دیجیتال مارکتینگ میباشند.

 

عمل ساخت‌و‌ساز محتوا کردار، دستکاری و گشوده تکثیر محتواهای دیجیتال میباشد. این محتواها قادر است محتوا های متنی، تصویری، صوتی و ویدیویی باشند.

امروزه با اعتنا به توسعه و گسترش شبکه‌های‌عمومی و تارنما ها در بستر وب، نقش رشته ساخت ساخت محتوا بیشتراز پیش حس می‌گردد. در یک حرف می گردد خاطرنشان کرد که دنیای دیجیتال فارغ از محتوا قیمت و اعتباری ندارد و محتوا جوهر و گرداننده فعالیت میباشد.

اشکال محتوا و ساخت و ساز محتوا های مختلف
همانگونه که در صدر گفتیم، حتی جمله ها روزمره ما یک نوع شغل ایجاد محتوا به اکانت میایند. البته مقصود ما از تعریف‌و‌تمجید محتوا دنیای دیجیتال و وب میباشد. همان طور که شما دارین این پست را بازرسی می کنین با گونه های مختلفی از محتواها روبه رو شدید. اعم از محتوای تصویری، ویدیویی و متنی.

به صورت کلی محتواها به چهار تیم ی مهم تقسیم میگردند. محتوای متنی، تصویری، صوتی و ویدیویی. شما برای اینکه به یک متخصص ساخت‌و‌ساز محتوا تبدیل گردید و از آن استخراج در آمد فرمایید، می بایست به ساخت‌و‌ساز این محتواها اشراف داشته باشید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 107 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:34


توی این نوشته‌ی علمی تصمیم گرفتم که در ارتباط با ساخت و ساز محتوا توضیح بدم. آموزش تولید محتوا توضیح داده می گردد که ساخت‌و‌ساز محتوا چیست؟ چه تعاریفی تا الان برای آن داشتند. چرا به هیچ عنوان بایستی محتوا ایجاد کنیم؟و با اشکال محتوا آشنا میشویم.

محتوا چیست؟
محتوا می‌تواند یک نوشته‌علمی در سایت باشد که با تلاوت آن کلی چیزی خاطر می‌گیریم. یا این که یک پست اینستاگرام که ما‌را درگیر میکند.  و یا این که کلیپ تو یوتیوب یا این که آپارات که آن را تماشا می کنیم یا این که پادکستی که گوش می‌دهید. کلا هر چیزی که برای بشر قابل فهم می‌باشد و در بستر شبکه های دیجیتال یا این که غیر دیجیتال قابل تکثیر است را به آن محتوا میگویند.

درصورتی که بی آلایش بخواهیم توضیح دهیم. ساخت و ساز محتوا یعنی تایپ کردن، پباده سازی، ضبط و تشکیل داد هر چیزی که بشر‌ها می توانند فهم نمایند. و چهت نیل به اهدافی هم این امور ایفا می شود مثل درآمدزایی، ارتقا فروش، وفاداری مشتری و… و این محتوا بایستی در بسترهای متعدد هم قابل نشر باشد.

 

ممکن میباشد پیش خودتان تصور کنید که‌این به هیچ وجه کاری نداره! و این کلیه توضیح نداره و کسی که میتونه به آسانی محتوا ایجاد نماید. پس اگه اینجوری می باشد یعنی عباس آقا که عکس‌های خودش را در حالا کباب اصلاح کردن در اینستاگرام منتشر میکند با نصرت سرآشپز دارای اسم و رسم شکاف فرق آنان در چیست؟ هر دو آن‌ها عکس از آشپزی خویش می گذارند! چرا محتوایی که عباس آقا ساخت و ساز میکند را تنها اطرافیانش می بینند اما محتوایی که سرآشپز نصرت ساخت و ساز میکند میلیون ها توشه مشاهده می شود؟؟؟

تفاوت این  ۲ نفر در غرض و روش ساخت و ساز محتواست.

همونطوری که گفته شد ایجاد محتوا می بایست یک هدفی داشته باشد اشخاص یا این که دستیابی و امور  از ایجاد محتوا برای اهدافی مثل درآمدزایی، بازاریابی، برندینگ و فروش به کار گیری می‌نمایند.
پس لزوما هر محتوایی نمیتواند در رویه وصال به هدفتان یاری دهد. ساخت‌و‌ساز  صرفا یک مرحله از چرخه بازاریابی محتواست.
 چرخه بازاریابی محتوا  ۷ مرحله داراست:

غرض‌گذاری
تدوین استراتژی
ایجاد محتوا
توزیع
رواج
نظارت
اصلاح و به‌روزرسانی
فقط ساخت‌و‌ساز محتوا به تنهایی خیلی بهره ندارد. و تنها از شما انرژی و وقت می‌گیرد و سود مثبتی برای شما نخواهد داشت. و همین می‌شود که نصرت یه سرآسپز مشهور در عالم با ۱۰ها میلیون فالور در اینستاگرام تبدیل می‌شود  اما اشخاصی که فقط صرفا ساخت و ساز محتوا کردند عکس‌های آنان‌را تنها دور و بری ها آن‌ها میبیند و لایک میکنند.

پس فیض می‌گیریم که ساخت‌و‌ساز محتوا خیلی هم شل وجود ندارد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 117 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:36


Below the Fold محتوایی میباشد که در صدر که وبسایت بار گذاری میگردد آموزش تولید محتوا برای یوزرها قابل مشاهده وجود ندارد و برای مشاهده آن، استفاده کننده بایستی شیت را به تحت اسکرول نماید. قرار دادن مطالب در Below the Fold یک برگه، برعکس بخش Above the Fold آن، قادر است احتمال چشم شدن آن مطالب را تا حد متعددی کم کند. به دلیل آنکه در صورتی‌که کاربری سوای اسکرول کردن، کاغذ را شکاف نماید، به هیچ وجه آن مطالب را نخواهد رویت کرد.

 

مفاهیم و اصطلاحات رایج در Off Page بهینه سازی:
یک کدام از دیگر از میزان‌های اصلی در سئو موتور‌های کاوش (بهینه سازی)، Off Page سئو یا این که بهینه سازی‌ی فرنگی میباشد. با بکار بردن تکنیک‌های بهینه سازی‌ی فرنگی می‌اقتدار درجه صفحه ها وب سایت را بالا پیروزی. البته چیزی که در یادگیری این تکنیک‌ها پیش‌نیاز به حساب میآید، فهمیدن مفاهیم و اصطلاحات مربوط به آنها میباشد. در پی به رسیدگی مهم ترین و پر استفاده‌ترین مفاهیم و اصطلاحات رایج در Off Page بهینه سازی یا این که سئو خارجی میپردازیم.


Exteal Link یا این که پیوند فرنگی چیست و گونه های آن کدام میباشد؟
Exteal Link یا این که پیوند فرنگی به لینکی گفته میشود که از یک وبسایت به وبسایت دیگری برود. دو نوع پیوند فرنگی وجود دارااست:

Backlink یا این که Inbound Link: پیوند‌هایی که از وب سایت‌های دیگر به وبسایت شما داده میگردند.
Outbound Link: پیوند‌هایی که از وبسایت شما به وب سایت‌های دیگر داده میشوند.
 


Outbound Link) OBL) چیست و گونه های آن کدام میباشد؟
Outbound link) OBL) به لینکی گفته میشود که بازدید کنندگان سایت شمارا به تارنما‌های دیگر می‌فرستد. از OBL معمولا برای پذیرش حقایق و یا این که هدایت اشخاص به سمت منابع مرجع به کارگیری می گردد. لینک و پیوند‌هایی که به وب سایت‌های دیگر می‌دهید، می توانند به موتور‌های کاوش در فهم و شعور قضیه شیت شما یاری نمایند. از آنجاییکه وبسایت‌های اسپم نیز به منابع دارای اعتبار لینک و پیوند می دهند، پیوند‌های خروجی از وب سایت شما به اعتبار شیت‌تان نمی‌افزاید. پیوند‌های خروجی دو نوع دارا‌هستند:

Follow Links / Dofollow Links: چنین لینک و پیوند‌ها به موتور‌های کاوش میگویند که پیوند‌ها را دنبال نمایند. همینطور این لینک و پیوند‌ها اعتبار برگه شمارا به شیت مقصود منتقل می‌نمایند. درصورتی که اشخاص را با Dofollow Link به وب سایت دیگری منتقل فرمایید، در واقعیت به آن وبسایت رای اتکا داده و اعتبار بخشیده‌اید.
No Follow Links: چنین پیوند‌ها به موتور‌های کاوش میگویند که پیوند‌ها را دنبال نکنند. درصورتی که اشخاص را با No Follow Link به تارنما دیگری منتقل نمایید، بیان‌کننده این میباشد که شما تنها آن وبسایت را معرفی میکنید ولی متکی بودن مورد نیاز را به آن ندارید. در‌سود اعتباری نیز به آنان نخواهید داد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 189 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:46


وب یک فضای نامرتب میباشد و در حالتی‌که بخواهیم به طور آموزش تولید محتوا ملموس این سرو صدا را برای شما توضیح دهیم می بایست تعداد وبسایت های جان دار در‌این اطراف را با تعداد ستاره ها در افق، تعداد شن و ماسه ها در کنار دریا و یا این که تعداد اتم ها در سلول مقایسه کنیم. بر پایه آمارهای جانور اکنون بیشتراز 1.9 میلیارد تارنما فعال وجود دارااست و هر روزه بیشتراز 3.5 میلیارد کاوش در گوگل اجرا می گردد و تعداد پست های که در هر دقیقه فرستاده می شود به 350 هزار تا می‌رسد. 

جلب کردن نظرها یوزرها درین دنیا دیجیتال در اکنون انفجار، قادر است بسیار بحران بر انگیز باشد. یک مطالعه که بوسیله موسسه Chartbeat انجام یافته میباشد آرم می‌دهد که 55 درصد بازدیدکنندگان 15 ثانیه یا این که کمتر در یک شیت اینترنت میمانند. برای اینکه شما بتوانید یوزرها را برهه زمانی بیشتری در وب سایت خویش نگه دارید می بایست محتوا مطلوب در سایت خویش قرار دهید.
یک محتوا بهتر می‌تواند منجر خواهد شد که یوزرها بیشتراز 15 ثانیه در شیت شما بمانند. محتوا کیفیت خوب سبب میشود وب سایت شما عالی سئو (بهینه سازی) گردد و در جستجوی گوگل در شیت نخستین گوگل و جزء نتیجه ها ابتدایی باشد و تعداد بازدیدهای یوزرها را از وبسایت، ارتقا یابد. ما در‌این نوشته‌ی‌علمی به شما توضیح میدهیم محتوا چیست و چه کاربردی در بهینه سازی دارااست و چرا ساخت محتوا در seo وب سایت مداقه دارااست. 

محتوا چیست؟
محتوا سایت به محتوای متنی، شنیداری یا این که تصویری منتشر گردیده در یک وبسایت گفته می‌گردد. محتوا به معنای هر عنصر خلاقانه میباشد که می‌تواند متن، جدول، تصویر، اطلاعات، سرویس ها الکترونیکی، پوشه صوتی و تصویری و غیره باشد. 

در واقع این محتوای تارنما میباشد که می‌تواند حیث مخاطب را به تارنما شما جلب نماید. ساخت محتوای دیدنی و سازماندهی آن در مجموعه های متعدد سبب میشود که وبسایت شما در مقام ی وب سایت های برنده قرار گیرد. همینطور seo محتوای تارنما برای موتورهای کاوش نیز بسیار اصلی میباشد، چون این محتوا میباشد که منجر خواهد شد عبارات کلیدی شما در موتورهای کاوش به یوزرها گوناگون اکران داده خواهد شد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 257 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:15


یک کدام از قسمت های اساسی بهینه سازی داخلی، داشتن محتوای آموزش تولید محتوا بهینه سازی گردیده در تارنما میباشد. به صورت خلاصه seo کردن محتوا در معنای ساخت و seo محتواییست که پتانسیل استخراج مرتبه بالا در موتوهای کاوش را داشته و میتواند ترافیک متعددی از نتیجه ها کاوش حصول نماید.


درین پست میاموزید که چه گونه یک محتوای seo گردیده بنویسیم و با طریق های تایپ کردن محتوای مطلوب برای بهینه سازی آشنا خواهید شد. همینطور می آموزید که به چه شکل به سئو محتوای وب سایت برای یوزرها و موتورهای کاوش بپردازیم.

محتوای بهینه سازی گردیده چیست؟
برای ادراک هر چه خوب معنای محتوای بهینه سازی گردیده، آغاز نیاز میباشد که ذهنیت صحت از هدف ها بهینه سازی، گونه های محتوا و سئو محتوا داشته باشید.

بهینه سازی چیست؟ بهینه سازی یا این که Search Engine Optimization به فرآیند سئو تارنما گفته می‌گردد با این غرض که تارنما ما بیشترین حضور را در نتیجه ها موتورهای کاوش داشته باشد. مراحل بهینه سازی دارنده مراحلی میباشد که‌این فرآیند را در وضعیت کلی می شود به سه نصیب بهینه سازی داخلی، seo فنی و offpage seo تقسیم بندی کرد. seo محتوا تحت تیم ای از بهینه سازی داخلی به حساب آورده می شود.

بهینه سازی داخلی با seo تیتر ورقه و هدینگ H1 شروع می شود و آن گاه تا انتهای محتوای شیت به ارتفاع می انجامد. مقصود ما از ایجاد محتوای بهینه سازی گردیده تایپ کردن محتواییست که مبنی بر با اصول seo بوده و به وسیله موتورهای کاوش به خیر فهم و شعور می‌شود. در عین اکنون این محتوا قادر است جواب صحت به سوال مخاطب داده و آنها‌را راضی نگه دارااست.

اشکال محتوای seo گردیده کدامند؟
پیش از اینکه به کیفیت seo محتوای تارنما بپردازیم، آغاز منظورمان از محتوا را پر‌نور میکنیم. محتوا می‌تواند گونه های مختلفی داشته باشد. این انواع مشتمل بر، متن، تصویر، کلیپ، صدا، اینفوگرافیک یا این که ترکیبی از اینهاست.

در شرایط کلی اشکال متعدد محتوا عبارتند از:

پست های وب لاگ وبسایت: این فرمت، رایجترین فرمت محتواست. یک پست میتواند ترکیبی از متن، تصاویر و کلیپ باشد. پست می‌تواند در گونه های مقاله، لیست، فراگیری، خبر با داده ها کلی نوشته گردد.
صفحه های اثبات: محتوایی که در صفحه های اثبات وبسایت مانند برگه درباره ما وجود داراست.
صفحه های محصول ها: محتوایی که مشتمل بر معرفی تولیدها یا این که سرویس ها یک وبسایت می شود.
صفحه ها فرود: صفحاتی که به صورت خاص برای به کار گیری در کمپین های تبلیغاتی PPC پباده سازی گردیده و یا این که اولی کاغذ ای که استفاده کننده در ورود به وبسایت با آن مواجه می‌گردد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 260 تاريخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:50

در صورتیکه بخواهید استحصال‌وکار و یا این که آموزش تولید محتوا خدماتتان را در بستر گوگل پیشرفت دهید، می بایست گزینه تائید موتور جست‌وجوگر قرار بگیرید و بتوانید در سرچ گوگل در مرتبه‌های رفیعتر حضور داشته باشید. یوزرها متعددی از این موتور کاوش جهانی و توسعه یافته به کارگیری می‌نمایند و شما می توانید مارک خویش را به شایسته ترین صورت در آن معرفی نمائید. مهمترین راهی که شمارا به طور ماهر و استاندارد به مخاطبان هدفتان پیوند می‌نماید، داشتن رپورتاژ های قادر و تیمی شغل بلد در این باره میباشد.
احتمالاً هنگام توصیه ساخت محتوای رپورتاژ اطلاع رسانی از خویش پرسیده‌اید چه ملاک‌هایی را می بایست مدنظر قرار دهید تا شایسته ترین سود را بگیرید و به هیچ وجهً ساخت‌و‌ساز محتوای با کیفیت چه ارزشی داراست؟ درین نوشته‌ی‌علمی، هر آنچه ما یحتاج میباشد درباره توصیه ایجاد محتوای رپورتاژ اطلاع رسانی و معیارهای آن بدانید را با شما میان می گذاریم.

چرا سرویس ها ساخت و ساز محتوای رپورتاژ خبری تریبون؟
ممکن میباشد منش‌شغل های متعددی را برای پیشبرد اهدافتان و معرفی مارک خویش آزمون کرده باشید. برای ورود به صفحه های و نتیجه ها بلندتر گوگل، مواقعی مانند آپ دیت کردن محتوا، seo، لینک و پیوند سازی و بک لینک و پیوند و اکثری از طرق دیگر راهکار‌ساز میباشند؛ البته ممکن میباشد با رعایت کلیه این نکات هنوز هم به فیض‌ای که می خواستید نرسیده باشید. بهتر میباشد بدانید که پیشنهاد ساخت‌و‌ساز محتوا متنی به اشخاص ماهر، می تواند نجات‌دهنده شما باشد. ساخت‌و‌ساز محتوای با کیفیت و رپورتاژهای استاندارد، میتواند شما‌را تحت عنوان یک دسته دارای اعتبار معرفی نماید و به اعتبار شما بی افزاید.
ساخت‌و‌ساز محتوای رپورتاژ خبری تریبون، با تیمی ماهر و کادری با تجربه، شایسته ترین سرویس ها را به شما ارائه می‌نماید. شما میتوانید پیشنهاد ایجاد محتوای رپورتاژ اطلاع رسانی خویش را به دسته ما بسپارید. عده ای که در این موسسه سرگرم به عمل می‌باشند، با seo، لینک و پیوند دهی و رپورتاژ نویسی شناخت بی نقص دارا هستند. همینطور محتوا را به صورت به طور کاملً ماهر پیاده می‌نمایند. پیشنهاد ساخت‌و‌ساز محتوای رپورتاژ خبری بایستی مطلقاً به اشخاص حرفه ای داده خواهد شد تا بتوانند بیزنس شمارا به صورت صحت معرفی نمایند.
گروه ما با آشنایی بدون نقص بیزنس و سرویس ها شما و همینطور مخاطبین هدفتان، شایسته ترین رپورتاژ اطلاع رسانی را برای شما تنظیم می‌نماید. این رپورتاژ به سیرتکامل‌ای خواهد بود که جزئیات عمل شما و همینطور خدماتی که ارائه میکنید را به شایسته ترین صورت معرفی کنیم.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 95 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:49

محتوا یعنی به عبارتی فیلم، آموزش تولید محتوا تصویر، پست وب لاگ، اینفوگرافیک و... که در وب روی وبسایت‌های متفاوت در دسترس تمامی جای‌دارد. مدیران اینترنت‌تارنما‌ها برای ساخت محتوا آغاز می بایست ایده‌پردازی نمایند. به‌این مراد می بایست شخصیت مشتریانمان را به خیر و خوبی بشناسیم و بدانیم به چه مطالبی بیشتر عشق و علاقه دارا‌هستند. آن‌گاه حول به عبارتی موضوعات مبادرت به ایجاد محتوا کنیم. همانطور که گفته شد، این محتوا میتواند به فرمت‌های متفاوت زیرا پست بلاگ، فیلم، تصویر و... ساخت‌و‌ساز خواهد شد. ایجاد محتوا برای پلتفرم‌های گوناگون به قدری مداقه دارااست و به همین عامل ساخت‌و‌ساز محتوا تحت عنوان یک کار محسوب گردد. براین اساس حتی در شرایطی‌که رئیس تارنما نباشید، بد وجود ندارد این مقاله را تحقیق فرمائید و در‌حالتی که در خویش عشق‌ای نسبت به ساخت‌و‌ساز محتوا مشاهده کردید تحت عنوان کار بدین شغل روی بیاورید.

ایجاد محتوا چیست

بیشتر بخوانید: نسخه برداری رایتینگ یا این که تبلیغ نویسی چیست و نسخه برداری رایتر چه کسی است؟

لزوم ساخت و ساز محتوا برای وب سایت
ساخت و ساز محتوا یکی ذیل گروه‌های بازاریابی درونگرا میباشد. در واقع شما با ایجاد محتوا اطلاعاتی اثرگذار و بدون پول در مشت مخاطبانتان قرار می‌دهید. هر چه این محتوا دیدنی‌خیس و مفیدتر باشد، مخاطبان بیشتری را جذب می‌نماید و حتی مخاطبان دیرین را مجدد به اینترنت‌سایتتان می‌کشاند.

بدین وسیله میتوانید برای کمپانی خویش بازگشت سرمایه یا این که ROI ساخت نمایید. در همین راستا دقت شمارا به داده های عددی و ارقام تحت جلب میکنیم:

- بازاریابی محتوایی نسبت به شیوه‌های سنتی بازاریابی تا 3 موازی بیشتر استفاده کننده جذب می‌نماید؛ در حالی که 62 درصد کمتر هزینه دارااست.
- کمپانی‌های خرد و متوسطی که از بازاریابی محتوایی استعمال می‌نمایند نسبت به کمپانی‌هایی که بازاریابی محتوایی را ندید میگیرند تا 162 درصد بیشتر مشتری میگیرند.
- 61 درصد از خریدهای آنلاین نتیجه ها تأثیر بی واسطه محتواست؛ مشتری یک پست وب لاگ را میخواند و به خرید متقاعد می شود.
- کمپانی‌هایی که هر ماه بیش تر از 16 پست منتشر می‌نمایند تا سه و نیم موازی بیشتر از کمپانی‌هایی که صرفا 4 پست در ماه منتشر کرده‌اند ترافیک میگیرند.

با دقت به کل این‌ها می‌قدرت اعلام کرد محتوا موازی با پرورش تجاری میباشد. از همین رو خوب میباشد بدانیم ایجاد محتوا چیست و با طریق‌های ساخت محتوا آشنا شویم تا از این طرز به پرورش استحصال و کارمان یاری کنیم.

رابطه ایجاد محتوا و seo
seo برای موتورهای کاوش یا این که seo فرایندی میباشد که طی آن سکو اینترنت‌وب سایت برای جستجوهای مرتبط کاهش مییابد و شما در شیت نخستین نتیجه ها چشم می شوید. از سوی دیگر، بازاریابی محتوایی زیرمجموعه بازاریابی ربایشی (Inbound Marketing) میباشد که طی آن بازدیدکننده‌های وب سایت در مسافرت مشتری به سمت خرید هدایت میشوند و این فعالیت توسط ساخت و ساز محتوای دیدنی، موثر و متقاعدکننده اعمال می گیرد. با اینکه در حیث اولیه، این دو شاید هیچ ربطی به هم نداشته باشند ولی میتوانیم یک استراتژی برای بهینه سازی پباده سازی کنیم؛ به عبارت دیگر یک استراتژی بازاریابی محتوایی که با ساخت‌و‌ساز محتوا برای کلیدواژه‌های بیشتر و در فیض جذب مخاطب بیشتر برای وب سایت به بهبود درجه وبسایت نیز یاری دهد. گوگل نیز با به‌روزرسانی و تغییر و تحول الگوریتم‌های خویش برخی از معیارها را نسبت به بعضی دیگر ارجحیت داده و مدیران تارنما‌ها را به سوی ساخت محتوایی با آن خصوصیت‌های معین سوق داده میباشد. به اینگونه محتوایی که بر طبق با ضوابط گزینش‌گردیده از سوی گوگل باشد محتوای seo گردیده می گویند.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 104 تاريخ : پنجشنبه 15 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:01

حیث مخاطبان و مرتبه‌ای که آنان به نرم افزار می دهند علامت می دهد آموزش تولید محتوا که برنامه شما چقدر برای مخاطبان باارزش میباشد. ترازو بها نرم‌افزار برای کاربر نیز برای گوگل عنایت بالایی داراست و مرتبه بالایی در دکان نرم‌افزار استور گوگل به دست خواهید آورد.به خاطر داشته باشید که خرید ایده ها مثبت و سکو‌دهی برای نرم افزار، ابدا کمکی به نرم‌افزار شما نخواهد کرد.

یوزرها را به دانلود و نصب نرم افزار تشویق نمایید
یکی‌از دیگر از مورد ها اساسی در بهبود مرتبه اپلیکیشن، تعداد دانلود و نصب آن میباشد. این دلیل هم مانند فاکتور جايگاه‌دهی و نظردهی به نرم افزار علامت‌دهنده ترازو استقبال مخاطبان از نرم افزار میباشد. در مجموع می اقتدار خاطرنشان کرد که مرتبه نرم افزار‌ها در گوگل پلی استور به استقبال مخاطبان تعلق متعددی دارااست.

به کار گیری از گنجایش کانال‌های اجتماعی
یک کدام از راهکارهای ارتقاء تعداد دانلود و نصب نرم افزار، تبلیغ آن در کانال‌های اجتماعی میباشد. شما میتوانید با تبلیغ نرم افزار خویش برای عشق و علاقه‌مندان آن در اینستاگرام، توییتر و غیره تعداد دانلود نرم افزار خویش را بالا ببرید.

نرم افزار خویش را به طور محلی عرضه فرمائید
در صورتیکه نرم افزار شما مرز و بوم خاصی را تحت عنوان بازار غرض در لحاظ داراست، می بایست اپلیکیشن خویش را در ورژن localized  یا این که محلی عرضه فرمایید. عالی میباشد که نرم افزار شما به گویش انگلیسی هم ارائه خواهد شد و برای سرزمین و حیطه مد نظرتان یک ترجمه از نرم افزار را ارائه دهید. در اصلً نرم افزار‌های غیرانگلیسی حریف کمتری دارا هستند و استخراج به بازار برای آنان بی آلایش‌خیس میباشد.

تصاویر کیفیت بالا از نرم افزار خویش ارائه دهید
تصاویر کیفیت عالی به صورت بی واسطه روی مرتبه نرم افزار تاثیرگذار نیستند. البته بی شک درج تصاویر کیفیت خوب که سعی نرم افزار شما‌را به مخاطبان آن نشانه میدهد در ارتقا تعداد دانلود و نصب نرم افزار موءثر میباشد. همان گونه که می دانید ارتقاء دانلود و نصب نرم‌افزار نیز منجر ارتقا سکو نرم افزار می گردد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 120 تاريخ : دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:54

متا تگ توضیحات اهمیتی متساوی تگ تیتر داراست. آموزش تولید محتوا در صورتیکه تگ تیتر او‌لین بخشی از وب سایت شما میباشد که یوزرها در ورقه نتیجه ها کاوش با آن روبرو می شوند، متا تگ توضیحات دو‌مین قسمت از تارنما شما میباشد که در برگه حاصل کاوش به اکران در می آید.  

متا تگ توضیحات می بایست یک توضیح به طور کامل پر‌نور و بدیهی از محتوای کاغذ ارائه دهد. مقصود اساسی ساخت و ساز این متا تگ این بوده که تگ تیتر دارنده محدودیت تعداد کاراکتر میباشد و ممکن میباشد برای توضیح محتوای ورقه کفایت نکند. بدین ترتیب در متا تگ توضیحات شما می توانید توضیحات تکمیلی خویش درباره محتوا را ارائه دهید. اطلاعات دردسترس در متا توضیحات اکثر اوقات دلیلی برای ساخت و ساز گرایش در یوزرها برای کلیک روی پیوند وب سایت می باشند. بدین ترتیب عنایت آنان معین میباشد.

تعداد کاراکترهای متا توضیحات پیش از اینً 150 تا 165 کاراکتر بوده‌میباشد. ولی حالا این تعداد بیشتر گردیده و گوگل توانا به ایندکس کردن توضیحاتی بیشتر نسبت به پیشین هست. برای درج توضیحات در پوشه Html بایستی به‌این شکل مبادرت نمائید:

نکته: متا تگ توضیحات ممکن میباشد در کاغذ حاصل کاوش ظواهر خواهد شد. به این ترتیب در تایپ کردن آن اعتنا کافی را داشته باشید و یک توضیح جالب برای محتوای خویش درج فرمایید تا یوزرها را به کلیک روی پیوند وب سایت شما ترغیب نماید.

متا تگ Robots
متا تگ Robots به موتورهای کاوش اگاهی میدهد که کدام ورقه از تارنما را نباید ایندکس نمایند. این متا تگ مانند فولدر robots.txt میباشد، با این تفاوت که متا تگ Robots موتورهای کاوش را از ایندکس کردن یک کاغذ خاص گشوده میدارد و پوشه Robots.txt مجموع وب سایت یا این که بخشی از آن را پایین اثر قرار میدهد.

متا تگ Robots می تواند از ایندکس شدن صفحه های بوسیله موتورهای کاوش خودداری نماید یا این که بازدارنده ردگیری لینک و پیوند‌های مو جود در کاغذ گردد. طرز استعمال از این تگ در Html به‌این شکل میباشد:

برای آنکه به موتورهای کاوش تاکید فرمایید که بایستی کاغذ‌‌ای را ایندکس و فالو نمایند میتوانید ساختار بالا را به طور ذیل تغییر تحول دهید:

در‌صورتی‌که در ساختار شیت شما از متا تگ Robots به کارگیری نشده‌باشد Crawl و Follow شدن برگه و پیوند‌های آن بصورت پیش فرض جاری ساختن شود.

چرا بایستی به متا تگ Robots احتیاج داشته باشید؟ صفحاتی مانند صفحه ها کاوش در باطن تارنما از عنایت بالایی منتفع می باشند. البته این صفحه ها برای یوزرها گوگل دیدنی نیستند و سعی آن ها فقط برای کاربرانی دیدنی میباشد که فعلا در اکنون گشت‌وگذار در درون تارنما می‌باشند. در اینگونه قوانینی می‌قدرت از ایندکس شدن شیت در گوگل پرهیز کرد تا یوزرها با کاغذ ناخواسته‌ای در گوگل مواجه نشوند.

Nofollow کردن لینک و پیوند‌های نصیب ایده ها یوزرها یک تارنما از التفات بالایی برخوردار‌است. شما می توانید از صفت rel=”Nofollow در داخلی تگ پیوند نیز برای این خواسته استعمال نمایید.

نکته: شما میتوانید با متا تگ Robots به crawl شدن یا این که نشدن صفحه های تارنما بررسی داشته باشید.

صفت ALT

باصرفه‌سازی تصاویر در بهینه سازی امروزی مداقه بالایی دارااست. شما با بهینه سازی تصاویر تارنما خویش یک شانس دوباره برای چشم‌شدن تولیدات و سرویس ها تارنما خویش به‌شکل بصری در کاغذ حاصل کاوش را بدست خواهید آورد.

تصاویر شما بایستی برای یوزرها و موتورهای کاوش در دسترس باشند. به کار گیری صفت ALT در عکس‌ها سبب می گردد که تصاویر هم برای موتورهای کاوش و هم برای استفاده کننده پایانی سئو خواهد شد. همانگونه که از اسم صفت ALT که مخفف کلمه alteative میباشد، معلوم میباشد؛ این صفت وظیفه داراست که در صورتی‌که که عکس به اکران در نیاید؛ متنی را به مکان تصویر به مخاطب علامت دهد. موتورهای کاوش و کاربرانی که قابلیت و امکان لود تصاویر را ندارند از روی این متن درباره محتوای عکس قضاوت خواهند کرد.

برای افتتاح seo از صفت ALT می‌قدرت از عبارات کلیدی در آن بهره برد. اکثر اوقات seo کاران معتقدند که یکی‌از عکس‌های مو جود در کاغذ می بایست صفت ALT مبتنی بر با واژه کلیدی اساسی شیت داشته‌باشد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 119 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:43

محتوا برای یک وب سایت مداقه بسیار بالایی دارااست آموزش تولید محتوا البته محتوای کیفیت بالا نیز برای چشم شدن نیاز به درجه بالا در گوگل داراست. در‌حالتی که می‌خواهید که محتوای شما بوسیله قشر بزرگ تری از مخاطبان بازدید گردد می بایست محتوای خویش را به طور باصرفه گردیده برای موتورهای کاوش ایجاد نمایید.

چگونگی محتوا همواره از عنایت بالایی برخودار میباشد. برای مثالً وقتیکه کالای جدیدی به یک فروشگاه اینترنتی اضافه می‌کنید در واقعیت یک محتوای نو اضافه کرده اید، و seo در‌این فرآیند در معنای آن میباشد که شما این محصول را مطابق منظور مخاطبان به تارنما خویش اضافه کرده باشید. برای مثالً اسم محصول را به صورتی که چیره مخاطبان کاوش می نمایند در وب سایت درج نمائید و یا این که در صورتی مخاطبان شما در باره کالری کالای خوراکی حساس میباشند این داده ها را در تارنما درج نمائید.

ساخت و ساز محتوای بهینه سازی اساس چندان سخت وجود ندارد شما کافیست که با کارداران بهینه سازی داخلی آشنا باشید و هنگام ساخت‌و‌ساز محتوا از قواعد آن تاسی نمایید.

درین نوشته‌علمی تمرکز ما بر روی ساخت محتوایی میباشد که استفاده کننده پایانی و موتورهای کاوش براحتی با آن رابطه برقرار کرده و با آن تعامل داشته باشند. برای ساخت اینگونه محتوایی بایستی قدم های پایین را پیمود.

به چه شکل محتوا خویش را با اصول seo ساخت و ساز نمایید
محتوای اختصاصی ساخت و ساز نمائید
پیش از آنکه به عنایت اسکن نکردن محتوا به پردازیم می بایست بگوییم که امروزه به طور تقریبً هیچ موضوعی وجود ندارد که به اقتدار در باره آن به طور صد در صد متن منحصربه‌فرد نوشت. شما چه بخواهید و چه نخواهید پایین اثر نوشته سایرافراد خواهید نوشت. حتی مشهورترین کتاب داستان های جهان نیز از این قائده مستثنا نیستند. البته بایستی دقت داشت که گوگل به خیر و خوبی یک محتوای اقتباسی کیفیت خوب را از یک نسخه برداری بی قیمت که در آن صرفا پاراگراف بندی ها عوض شده میباشد تشخیص میدهد.

ساخت یک محتوای نو سوای اعتبار مایحتاج برای آنکه به طور غیروابسته کاربرد داشته باشد چه ارزشی قادر است داشته باشد؟ حتی در‌صورتی‌که محتوای خویش را از یک‌سری منبع تهیه و تنظیم میکنید. می بایست نگرش خویش را نیز به آن اضافه فرمایید تا یک نوشته ی علمی اختصاصی داشته باشید.

برخی تارنما ها میباشند که به شما در یافتن محتوای اسکن امداد می نمایند. از جمله تارنما Copyscape البته متاسفانه این وب سایت ها در شغل چندان ظریف نیستند و کلمه و واژه هایی مانند تماس با مارا تحت عنوان کلمه اسکن گردیده گشوده می گردانند که حتماً از دید گوگل نسخه برداری محسوب نمیشوند.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 103 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:20

بیشتراز 100 تکنیک متفاوت برای بهینه سازی آموزش تولید محتوا تارنما به وسیله کارشناسان بهینه سازی معرفی گردیده است. بعضا از این تکنیک ها موثر، بعضا فارغ از منفعت و بعضا مضر می‌باشند. در‌این نوشته‌ی علمی ابزارهای نظارت seo وبسایت را معرفی می‌کنیم. با امداد این ابزارها میتوان اشتباهات بهینه سازی وب سایت را یافت و اصلاح کرد.

در‌این نوشته‌ی‌علمی شیوه نظارت و آنالیز وب سایت را با مقصود ارائه راه‌حل های اصولی و پذیرش گردیده بهینه سازی تحقیق خوا هیم کرد.

الگوریتم های گوگل روز آپ تو دیت بغرنج خیس گردیده و تشخیص روش همت آن‌ها دشوارتر میگردد. حتی بهینه سازی کاران ماهر هم گاهی ممکن میباشد در تشخیص همت یک الگوریتم مبتلا نقص‌ شوند. از جمله تمامی بهینه سازی کاران در تمامی مکان عالم پیگیری اسکن بودن متن را جزئی از الگوریتم گوگل پاندا میدانستند. درحالیکه گوگل جدیدا اعلام نموده است که یک الگوریتم منقطع برای تحقیق متن های اسکن و شبه نسخه برداری داراست.

نکته ای که کلیه بهینه سازی کاران و کارشناسان گوگل در قضیه بهینه سازی روی آن توافق دارا هستند. این میباشد که الگوریتم های گوگل به سمتی جنبش می نمایند. که بیشترین رابطه بین کلمه و واژه کاوش گردیده و تارنما های به اکران درآمده در حاصل کاوش وجود داشته باشد.

به این ترتیب در چنگ داشتن ابزاری که به ما یاری دهد که بتوانیم وب سایت خویش را از نگاه گوگل نظارت کنیم می‌تواند گام بزرگی در قضیه بهینه سازی تارنما به اکانت بیاید.

وقت و هزینه خویش را صرف نحوه های خطا بهینه سازی نکنید
در‌این نوشته‌علمی یک سری ابزار ارزیابی seo وب سایت معرفی می‌گردد که استفاده آنان باعث به ارتقاء سریعتر مرتبه وب سایت در گوگل شود.

 

 

 
1-    ابزار گوگل اینترنت مستر
بها : بدون‌پول

بیشتر موتورهای کاوش ابزاری برای ارزیابی وبسایت در دست مالکان وب سایت ها می گذارند. گوگل هم از این دستور مستثنا وجود ندارد. ابزار گوگل اینترنت مستر ابزار رایگانی برای پژوهش تارنما می باشد. در صورتی‌که مقصود ما از نظارت تارنما این باشد که بخواهیم بدانیم گوگل به چه شکل تارنما مارا مشاهده می نماید. شایسته ترین ابزار برای این مراد به طبع خویش گوگل میباشد. به این ترتیب ابزار اینترنت مستر ابزاری میباشد که کلیه مالکان وبسایت ها و بهینه سازی کاران می بایست از آن به کار گیری نمایند.

نمونه: در گوگل اینترنت مستر ابزاری به اسم Fetch as Google وجود داراست که به شما قابلیت و امکان می‌دهد که نشانی یک شیت از وب سایت را وارد کرده و آن ورقه را از نگرش گوگل آیتم پژوهش قرار دهید. با یاری ابزار های اینترنت مستر گوگل میتوان به اصلاح کد های تارنما پرداخت.

ابزارهای متنوعی در وب سایت اینترنت مستر گوگل وجود داراست که با نظارت بخش های متفاوت وبسایت به ما برای اصلاح خطاها تارنما یاری می نمایند. نمونه ابزار PageSpeed Insights به ما قابلیت و امکان نظارت سرعت تارنما در دو شرایط کاوش از کامپیوتر و کاوش از تلفن همراه را می‌دهد. با این ابزار طراحان تارنما می‌توانند مطمئن شوند تارنما با سرعت قابل قبولی در چنگ یوزرها قرار می‌گیرد.

در شرایطی‌که سرعت سایتی از 85 فراتر باشد وب سایت سرعت قابل قبولی دارااست.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 98 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:43

در صورتی‌که که صفحه های شما قابل خزش نباشند، آموزش تولید محتوا قابلیت ایندکس ‌شدن به وسیله گوگل هم ندارند. براین اساس ضروری میباشد خطاهای مربوط به فولدر ROBOT.TXT را آنالیز نمایید. برای این فعالیت به نصیب Coverage سرچ کنسول بروید و همه اشتباهات و هشدارهای مربوط به خزش نشدن وبسایت را رسیدگی نمائید. در شکل بروز اینگونه مشکلاتی مسلما برای رفع آنان مبادرت نمائید.

مطمئن گردید صفحه های وبسایت قابل ایندکس می‌باشند: قابلیت و امکان ایندکس ‌شدن با امکان خزش ‌شدن گوناگون میباشد. در شرایطی‌که که در شیت‌ای از وبسایت شما از تگ نوایندکس مصرف شده باشد، کاغذ موردنظر خزش می‌گردد ولی ایندکس نمیشود. در گزارش Coverage سرچ کنسول این گزینه را هم می توانید بررسی نمائید.

مطمئن گردید از https به کار گیری میکنید: https پروتکلی برای صفحه ها اینترنتی میباشد که از داده ها یوزرها مراقبت می‌نماید. به کار گیری از این پروتکل سبب ارتقای مرتبه شما به وسیله گوگل هم

تارنما‌تان می بایست تنها روی یک دامنه قابل دسترسی باشد: وب سایت شما نباید با نشانی‌های متفاوت قابل دسترسی باشد، چون مشکلاتی در خزش، ایندکس و امنیت تارنما‌تان ساخت میگردد. عالی میباشد شرایط‌های متعدد نشانی وب سایت را روی یکی‌از آنها ریدایرکت فرمایید. برای مثال می توانید نشانی‌های

http://yourdomain.com
http://www.yourdomain.com
https://yourdomain.com
را روی نشانی https://www.yourdomain.com ریدایرکت نمایید.

سرعت تارنما را پژوهش نمائید: سرعت صفحه های وبسایت تحت عنوان یکی فاکتورهای جايگاه‌بندی گوگل شناخته می گردد. واضح میباشد سرعت تارنما نقش مهمی در ارتقاء تجارب کاربری وبسایت داراست، چنانچه وبسایت شما دیر بارگیری خواهد شد، هیچ کاربری قرار وجود ندارد در آن بماند، درنتیجه درجه‌ای هم از گوگل نمی‌گیرد. برای اعتقاد از سرعت تارنما‌تان می توانید از ابزارهایی مثل PAGESPEED INSIGHT یا این که GTMETRICS استعمال فرمایید.

گوشی‌فرندلی ‌بودن وب سایت را رسیدگی نمائید: گوشی‌فرندلی ‌بودن وب سایت در سال‌های اخیر برای گوگل عنایت متعددی پیدا کرده و مخصوصا در جستجوهای موبایلی درجه وبسایت شمارا به شدت بالا میبرد. برای اعتقاد از گوشی‌فرندلی ‌بودن تارنما هم میتوانید از ابزار آزمایش تلفن همراه‌فرندلی گوگل استعمال فرمائید.

پلاگین فشرده‌سازی تصاویر نصب فرمائید: فشرده‌سازی تصاویر سبب کاهش وسعت آن ها و بالا رفتن سرعت بارگیری صفحه ها میشود. در شرایطی‌که تارنما‌تان وردپرسی میباشد پلاگین‌های متعددی برای این شغل در اختیارتان جای دارد که به صورت خود کار تصاویر وبسایت را فشرده می‌نمایند.

لینک و پیوند‌های شکسته را اصلاح فرمائید: لینک و پیوند‌های شکسته به تجربیات کاربری وب سایت شما ضربه میزند، مدام حواستان به پیوند‌های وب سایت‌تان باشد و در شکل وجود پیوند شکسته سریع برای اصلاح آن مبادرت فرمائید.

صفحه های تکراری را اصلاح فرمایید: گوگل صفحه های یا این که محتواهای تکراری را ابدا دوست ندارد. سرچ کنسول گوگل در شکل وجود اینگونه صفحاتی آن را در نصیب Coverage به شما استحضار میدهد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 261 تاريخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:02

با اعتنا به اینکه ارتقا نرخ کلیک وبسایت آموزش تولید محتوا یک کدام از کارداران مفید در افزایش سکو وب سایت میباشد. یکی شایسته ترین روش شغل های seo متا توضیحات این میباشد که محتوای آن را طوری بنویسید که استفاده کننده را به خویش جذب نماید و سبب به ارتقاء کلیک وبسایت گردد. یک خبر نامه را در حیث بگیرید، تبلیغات خبر نامه با امداد یک تیتر و یک سری خط متن کوتاه، شما‌را ترغیب به ارتباط تلفنی و خرید یک متاع می نمایند. شما نیز می بایست همین شغل را با توضیحات وبسایت خویش اجرا دهید.

شما بایستی در متا تگ توضیحات خویش با یک لحن فعال مطالب را مطرح نمائید و محتوای کاغذ خویش را طوری بیان نمایید که استفاده کننده ترغیب به کلیک گردد. در‌صورتی‌که تبلیغات خزانه ملت در سطح شهر را چشم باشید یک بنر با رنگ پیروز سرخ و یکی 1397 با عبارت خودت میدونی کدوم خزانه نوشته شده بود. و اکثر زمان ها یوزرها لینکدین اسم خزانه رو خزانه شهر در نظر گرفتن زده بودند، عدم به کار گیری از Call to Action درین تبلیغ سبب ساز شد که هزینه تبلیغاتی را خزانه ملت به پردازد و بهره تبلیغ را خزانه شهر پیروز شود. در‌صورتی‌که شما در به کار گیری لهجه و لحن مطلوب برای جذب کلیک به وب سایت خویش در توضیحات تارنما به کار گیری نکنید. هزینه ساخت نیاز در استفاده کننده را شما پرداخت می‌کنید و کلیک را رقبای شما بدست می‌آورند.

تبلیغات مبنی بر مشغول کردن احساسات می‌تواند از هر تبلیغی موثرتر باشد. مثلا می شود به تبلیغات کمپانی پپسی در تلویزون میهن دبی و تبلیغ کمپانی دوراسل Duracell اشاره نمود که در هر دوی آنان شم همدردی و تعاون و خانواده دوستی در کاربر تحریک می‌شود تا مخاطب را به خرید دعوت نماید. تبلیغ دارای شهرت کمپانی بنز که در آن ترمز ماشین بازدارنده مرگ راننده و بی کار ماندن فرشته مرگ میشود نیز شم شوخ طبعی استفاده کننده را مقصود میگیرد. شما می‌توانید در توضیحات ورقه خویش نیز از این نحوه برای جذب استفاده کننده منفعت ببرید.

گوگل به شما قابلیت و امکان درج یک یا این که دو پاراگراف کوتاه در قسمت توضیحات تارنما را می‌دهد. این جملا‌ت وظیفه ترغیب مخاطبان به کلیک بر روی تارنما را دارا هستند. شما میتوانید سرویس ها وب سایت خویش را درین قسمت تبلیغ فرمایید.

جمله ها وقتگیر و نا مفهوم سبب به عدم اعتنا کاربر خواهند شد. شما می بایست در کوتاه ترین جمله‌ها ممکن احساسات کاربر را سرگرم فرمایید.

نکته ای که نباید از خاطر پیروزی اعتنا فراوان به به کارگیری از توضیحات منحصربه‌فرد در هر شیت و اجتناب از به کارگیری محتوای تکراری در‌این نصیب میباشد. ضمنا هیچ یک از صفحه ها وب سایت نباید فاقد متا تگ توضیحات باشد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 94 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:07

تایپ کردن محتوا و محتوا گذاری یکی مهم‌ترین مواقعی میباشد آموزش تولید محتوا که میتواند به ارتقا ترافیک وب سایت یاری شایانی نماید. ساخت و ساز محتوا برای صفحه های فرود وبسایت ها یاری می نماید که وب سایت بتواند یوزرها بیشتری را به سمت خویش جذب کند. با اعتنا به تغییراتی که الگوریتم های نو گوگل مانند الگوریتم رنک برین RankBrain در ساخت و ساز محتوا ساخت‌و‌ساز کرده اند. پباده سازی و ایجاد محتوا بیشتراز قبلی طاقت فرسا و اصلی گشته میباشد. درین نوشته ی علمی عملکرد داریم تا مهم‌ترین کارداران مفید در ایجاد یک محتوای کیفیت خوب برای یک وبسایت را تحقیق کنیم.

7 سر اصلی برای تایپ کردن مقاله‌ها حرفه‌ای برای بهینه سازی کاران
7 سر تایپ کردن محتوای حرفه‌ای برای seo کاران

1- پژوهش ها کلمه ها کلیدی را ماهر جاری ساختن دهید
پژوهش ها کلمه ها کلیدی بدین مفهوم میباشد که زمانی که میخواهید محتوایی را ساخت نمایید. آغاز می بایست بدانید که مخاطبان آن محتوا برای پیدا کردنش از چه کلید کلمه هایی استعمال می نمایند. پی بردن این کلید کلمه و واژه ها به شما امداد خواهد کرد تا راحتتر بتوانید این مخطبان را از موتورهای کاوش به سمت وب سایت خویش هدایت فرمائید. برای یافتن کلمه و واژه های مد لحاظ یوزرها می اقتدار از ابزارهای رایگانی مانند keyword planner یا این که حتی ابزاری مانند گوگل ترندز و یا این که ابزارهای غیر رایگانی مانند SEMrush بهره مند شد.

2- از لغات کلیدی به صحت در ساخت و ساز محتوا به کار گیری نمایید
هنگامی بود که می توانستید برای بهینه سازی کردن یک محتوا کلمه ها کلیدی را با اجبار باطن محتوای خویش مکان دهید البته این طریق seo سالهاست که دیگر کارساز وجود ندارد. هرچند که هنوز هم درج لغات کلیدی در محتوا امری ضروری میباشد. البته ایفا آن بصورت غیر طبیعی دیگر کارساز وجود ندارد و حتی به پنالتی شدن تارنما شما خواهد انجامید.

مثلا طرز های به کار گیری عبارات کلیدی در محتوا، که همچنان می بایست به عمل گرفته گردد. به کار گیری از لغات کلیدی در تیتر صفحه ها و 300 کلمه و واژه اولیه محتوا میباشد و همینطور به کار گیری از آن در تگ های h1 و h2 همچنان موثر میباشد. در متن هم بایستی از لغات کلیدی مصرف شود. ولی می بایست به خیال و خاطر داشت که نیازی به تکرار عین واژه کلیدی در سرتاسر متن وجود ندارد و می قدرت از واژه و کلمه های مترادف، مترادف و هم معنی و یا این که بخشی از عبارات کلیدی در محتوا استفاده نمود. به خیال داشته باشید که هنگامیکه کاربری برای کلمه ای کاوش می نماید. حتماً درپی یافتن داده ها بیشتر در باره قضیه خاصی و یا این که به دست آوردن کالای خاصی میباشد. به این ترتیب بجای آنکه یک محتوای بی مفهوم مملو‌از کلمه و واژه کلیدی به وی تحویل دهید. بهتراست که محتوای دلخواه او‌را ایجاد نمائید.

به خیال داشته باشید این نحوه به ارتقا نرخ کلیک و ارتقاء تعامل یوزرها با وب سایت خواهند انجامید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 90 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:54

بخش اعظمی از مواقع برای مدیران آموزش تولید محتوا سایتها پیش می‌آید که با افت سکو ناگهانی مواجه‌میشوند و انگیزه آن را نمی دانند، درین نوشته‌ی علمی با ما هم پا باشید تا نحوه‌های تقلب در بهینه سازی را با هم رسیدگی کنیم.

افت تارنما شما ممکن میباشد دلایل متفاوتی داشته باشد، به عنوان مثال اینکه ممکن میباشد گوگل به وب سایت از نگاه تقلب مشکوک گردیده باشد و حس نماید در هم اکنون اعمال عمل هایی برای به دور زدن مقررات و استخراج درجه بصورت غیر حقیقی و واقعی می باشید، همینطور ممکن میباشد رقبا شغل بهتری اجرا داده باشند یا این که الگوریتم های گوگل عوض شده باشد. در‌پی رسیدگی میکنیم که گوگل چطور و چه مواردی حس می‌نماید سایتی در هم اکنون تقلب در seo میباشد و چطور از آن خودداری کنیم؟

گوگل چه‌گونه تقلب در seo را تشخیص می‌دهد

گوگل چه طور متوجه تقلب تارنما ها در بهینه سازی می گردد؟
1- تشخیص تقلب در الگویی فارغ الگوریتم‌های گوگل
برخی مدیران تارنما‌ها از این که ناگهان سکو یک سری واژه کلیدی آن ها با افت درجه ای شدید مواجه گردیده اند، گلایه می‌نمایند. با پژوهش ظریف متوجه شدیم که وبسایت آنان در یکسری واژه و کلمه کلیدی با افت مرتبه ای شدید (بیشتراز 10 مرتبه برای هر واژه و کلمه کلیدی ) روبرو شد‌ه‌است. با تحقیق طرز ساخت مقاله بوسیله این مشتریان و طریق بروز رسانی تارنما بدین فیض رسیدیم که‌این افت سکو در تاثیر الگوریتم های گوگل نبوده میباشد. این خلل وقتی پیش میاید که محتوایی که برای تارنما ساخت‌و‌ساز نموده اید یک اسکن بی نقص وجود ندارد. بلکه یک شبه نسخه برداری میباشد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 113 تاريخ : پنجشنبه 1 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:06